sjukhetstiden är nu över.

nu har jag bestämmt mig. jag ska kämpa dem sista två månaderna. jag har fått ig på nationella och det stressar ihjäl mig nu. jag känner mig vilsen och viktiga personer lämnar mig en efter en. jag tänker nu skärpa till mig ordentligt och kämpa för mitt egna liv. imon ska jag då till skolan, träffa underbara elin som jag är skyldig väldigt mycket. först ska vi chilla ett tag hemma hos henne, ska även visa henne ett grymt spel som jag upptäckt 8D, sen ska vi åka och sola, strax efter det ska vi ta och gymma hårdpass (kanske innan vem vet) och sen blir det kanske att träffa lite folk, vemvet vad natten innehåller (;
i detta inlägget kommer jag tipsa om denna grymma nysläppta låten av engelska artisten Pixie Lott ft. GD&TOP. GD&TOP är ett duo av den koreanska världskända gruppen Big Bang och sjunger i denna låten som är en låt i Pixie Lott's japanska album. Grymt bra låt, lugn och chill! Estelle är helt kär i GD (den blonda killen) medans jag är knarkad på den mörka rösten av den silverhåriga killen TOP. Safwan kan få Pixie Lott om han är snäll :'3
grymt bra låt, värt dem få minuterna det tar att lyssna på den :)

Kommentarer
Postat av: Eloh

LOVE YOU SOOOOO!!!! \33333

2012-03-23 @ 23:30:35
URL: http://meringuee.blogg.se/
Postat av: SAFF-ONE

Damn så härlig låt :D

Jag skulle gärna vilja ha Pixie Lott :D Är jag sneeell?

2012-03-24 @ 01:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0