hemsk dag blev en underbar dag!

ja, idag började inte bra. en människa som betydder allt för mig typ hatar mig, love life!
idag har jag varit på en lektion i skolan (duktigt va?) sen drog jag med Dina, min saknade Dinosaurie♥, och Mahiriiiish till brunnsbo var dem skulle träffa lite folk. sen åkta jag med Mahira till starbucks i stan. så gött att äntligen vara i stan igen ♥
jag hade tänkt sola idag, men insåg att jag inte behövde eftersom jag är redan rättså brun och orkade inte slösa pengar på det haha :)
seeeen har jag skypat med underbara Estelle i nästan 1 timma idag, min bebis är sjuk </3, så a. Nu chattar jag med underbara Julio G, som snart ska ut och träffa lite vänner tydligen.. jag vill också med >:
sen så har Safwan underhålt mig under dagen, så dagen har varit väldigt skön faktiskt..

Kommentarer
Postat av: SAFF-ONE

Låter underbart!

Och låten är älskvärd! <3

2012-03-16 @ 21:42:22
Postat av: Liniz

Hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook lram

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-03-17 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0