orkar inte mer.

tar en fucking paus nu. varje gång man loggar in på datan så blir man lika sårad,
så tar en paus från INTERNET och sociallivet. Under dem närmaste dagarna/veckorna kommer jag alltså inte kunnas nås via varken telefon, wifi eller något annat. och kommer därför inte skriva på bloggen heller.
jag kommer fokusera denna tiden på MIG och att JAG ska må bra igen. För varje dag mår jag skit tack vare det som händer på nätet. Internet osv är seriöst så jävla skit just nu va? Man blir hotad, kränkt och mobbad på hemsidor som tex FB?  Varför säger jag bara, är internet värt det? Nej nu fan ska jag inte sitta här längre, jag ska må bättre. Och internet osv hjälper mig verkligen inte med det. Massvis med människor sitter bakom skärmarna och bara trycker ner på alla andra för att dem tycker att DEM har RÄTT till att göra det. Men fuck no, det har ni inte. Hejdå Internet, Datorn & Mobilen. Ni försvinner till min källare för ett tag ♥

Kommentarer
Postat av: SAFF-ONE

JAG KOMMER VERKLIGEN SAKNA DEJ GULLET <333 :(

2012-04-03 @ 23:39:57
URL: http://www.twitter.com/TheKpopWarrior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0