100 Frågor.

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: ame, aymay, eskime

2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: jag har mycket muskler på mina ben så jag ser fet ut.

4. Detta är jag rädd för: mörkret.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: mobil, dator & bögkompis HAHA

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: ha sex med någon jag inte har känslor för (wtf? första jag kom på xp), mörda någon och ljuga någon rakt i ansiktet.

7. Detta tycker jag om att göra: chiiiilla.

8. Detta vill jag göra just nu: åka långt bort.

9. Bästa känslan: att vara kär

10. Värsta känslan: någon man älskar sviker en


11. Är jag kär just nu?: tror faktiskt det.. ♥

12. Jag vill ha barn?: jaaaaa, massvis ♥

13. Jag vill gifta mig: Ohja! Ett sånt stort var man gifter sig tre gånger typ :D

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: för många för att skriva här ;)

15. Min käraste ägodel: min familj.

16. Något jag vill ha i present: en ny dator.

17. Detta har jag på mig just nu: kläder!

18. Favoritkläder: inget alls! nej skoja bara men typ mjukisshorts med superkort linne (: är oftast väldigt varm.

19. Favoritdjur: kanin :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: K-P-O-P ♥

21. Favoritlåt just nu: Venus.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är väl rast :) annars alla lektioner när jag är med malin & mahira ♥

23. Stjärntecken: Scorpion/Vågen. Är född mitt emellan dem (Y)

24. En bok jag älskar: Twilight.

25. En film jag älskar: Ninja Assasin.

26. Tv-program jag gillar: Vampire Diarys, Desperate Housewives, Gossip Girl, Grey's Anatomy och alla möjliga NAVY CIS, CSI MIAMI osv :)

27. Favoritdoft: Rihanna och Christina Angelina.

28. Detta äter jag gärna: Kina & Thai mat, Pizza osv = allt förutom köttbullar och potatis.

29. Dricker helst: ÖL ♥

30. Favoritgodis: lösgodiiiis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Sydkorea!

32. Färg på mina ögon: blå när jag är glaaad, grön när jag är aaarg.

33. Min längd: 170 + eller -, går i perioder. Men jag är lång och stolt över det.

34. Jag tror på: migsjälv ♥

35. Jag spelar: svår?

36. Person jag beundrar: vet inte, pappa kanske?

37. Så här bor jag: mysigt hus ute på landet! och ibland i storstaden i tyskland!

38. Det här gör jag inne på datorn: kollar filmer och serier osv. mest på Koreanska.

39. Det här tänder mig: asiater som är lite feminina. (inte bögiga/tjejiga. -.-)

40. Det här gör mig avtänd: killar som röker osv.

41. Favoritfärg: rosaaaa.

42. Favoritcitat: skit i vad som hänt idag, det finns alltid imorgon (:

43. En hemlighet jag vet: det vet bara han om.

44. Bästa present jag fått: min första cdskiva från korea.

45. Senast köpta skiva: Y album med äkta autografer.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen

48. Udda förmåga/egenskap: varjegång jag dricker cola så rapar jag som en galning.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en människa.

50. Vad lyssnar du på just nu?: kollar på desperate housewives.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: varit barnvakt och ska nu sova efter att jag är helt död.

52. Var är dina föräldrar födda?: sverige & tyskland.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: sims 3 HAHA!

54. Vilken är din favoritrestaurang?: Dinner 22.

55. När badade du i en pool senast?: I vintras, har en pool på taket i tyskland (Y)

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: ja tyvääärr...

57. Hur många barn vill du ha?: 5+

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: hårdrock growl och allt som har med "självmords"musik att göra

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: röstar inte

60. Vad har du för TV-kanaler?: Inga. har ingen tv.

61. Har du åkt moped någon gång?: Jepp.

62. Har du busringt någon gång?: Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: aldrig i livet!

66. Har du en egen trädgård?: mammas om det räknas haha?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Scooby Dooooo (A)

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Fan heller HAHA

69. Badkar eller duschkabin?: baaada länge med stearinljus och lavendeldoft och maaassvis med bubblor ~

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: War Horse

71. Favoritpizza?: Calzone

72. Chips eller popcorn?: chips <3

73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte det, men om så Rött.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: hahaha say what?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: När jag var liten..

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äpplejuice!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Min familj, vi åt på Göteborgs bästa köttbulleresturang! HAHA

78. Favoritchoklad?: Mörk, för man går ner i vikt av det.

79. När röstade du senast?: röstar fortfarande inte :)

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: i somras (:

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja när jag var yngre i dans :) och senast var förra veckan då jag kom två med min medalj kanin!

82. Är du bra på matlagning?: faktiskt, enligt dem som ätit den.

83. Klarar du att tanka själv?: nej behöver min bästa vän - google.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: nej varför skulle jag? -.-

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola ftw.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Har aldrig jobbat tror jag.

87. Vad var det senaste du handlade?: En app till min Iphone x)

88. Har du kräkts offentligt?: fuck no!

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? både och. (y)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja det gör jag, men det har inte hänt mig.

91. Har du ringt något betalnummer?: neeesh

92. Kan man vara vän med sitt ex?: ibland, beror på hur mycket man sårade/sårades.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: pappa, förra året.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: nej var flint i en eeevighet! :o

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: typ något med ''jag orkar inte svara för du är astråkig''.

96. Vad har du i din väska?: mobil, ipod, ipad, mat, dricka, plånbok, busskort, pepparsprey. det nödvändiga.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: snacka med min älskling ♥

98. Vad är du tacksam för idag?: att jag föddes som min mammas dotter. <3

99. Var hittade du den här listan?: på en blogg tror jag.. >.>''

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: i dont caa-a-a-a-a-are.

utråkad ♥
min fiiiinis, bild tagen idag ~~

Kommentarer
Postat av: SAFF-ONE

Nämen ojoj Aymey! :D

Stort PLUS på 20! :D KPOP<3

2012-04-01 @ 23:06:29
URL: http://www.twitter.com/TheKpopWarrior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0